zeynepoa Kızlar kızım 4 aylık. Baş kontrolü çok iyi ve devamlı kucağımda gezmek istediği için yoruluyorum ve artık kızımı oturtmaya karar verdim günde ortalama olarak yarım saat oturtuyorum 3.5 ayda günde 5 dk dı, sizce bunun bir zararı var mı
Ogulluana zeynepoa çok erken başlamışsınız. Beşinci ayda başlamıştık biz destekli oturtmaya doktor önermişti onu da
dgltkn zeynepoa benim bebeğimde aynı hep kucak istiyor 4 aylık olacağız bende oturtuyorum uzun süre yoruldum çünkü hep etrafa bakmak istiyor birşey olacağını sanmıyorum ya inşallah olmaz 🌸