Arkadaşlar beyaz bi tshirt üm vardı. Boynu güneş kreminden leke olmuş. Az domestosla elimde biraz yıkayayım dedim. Pembe oldu boynu. Araştırdım domestos dan böyle şikayetler geliyormuş meğer. Güneş kremiyle tepkimeyi girmiş olabilir de yazıyor internette. Başına gelen var mı? Pembe lekeyi nasıl geçirebilirim?