melissakaratas01 13 aylıkken emzirmeyi sonlandırdım ek gıda yemiyordu, gece 10’dan fazla uyanıyordu emzik-biberon almadı hiç bebekliğinden itibaren. Bir sabah uyandım yeter artık dedim önce anne kararlı olmalı evet çok zor ama ne olursa olsun dayanmak gerekiyor. İlk 3 günümüz çok zordu eşim gece yarısı kucağına alıp dışarı çıkardı gezdirdi omuzunda uyutup getirdi, sürekli meme meme diyordu bende meme yok diyordum yeri geldi o ağladı bende ağladım ama dayandım ve 5 günde tamamen alıştı. Biz ne kadar dirençli olursak onlarında vazgeçmesi kolay oluyor hadi bir deneyeyim 2.gün vereyim yaparsanız eğer hem ona hem size eziyet sürekli başa dönmek…