nnoktaa Bugün biraz boyama yaptık. Oğlum da kendini boyadı. Su ve sabunla geçmiyor. Limon kolonyası kendimde işe yarıyor ancak oğlumda ne kullanabilirim nasıl geçirebilirim?
uykusuzanne__ nnoktaa haha aynı benim çocuklar ıslak mendile sil geçiyor hep öyle yapıyorum geçiyor 😂🤣🤣
Dogacelik nnoktaa silmeyle geçmiyor. 2-3 gün küvette yarım saat kalmalı banyo. Yavas yavas azalıp geçiyor.
Dogacelik nnoktaa silmeyle geçmiyor. 2-3 gün küvette yarım saat kalmalı banyo yaptırırsınız. Yavas yavas azalıp geçiyor.
tultanhanim nnoktaa İlk boya olduğunda su vs değdirmeden önce biraz nemlendirici krem veya losyon sürün sonra ıslak mendille silin hemen çıkıyor. Şimdi de deneyebilirsiniz büyük oranda çıkıyor.
nnoktaa uykusuzanne__ geçmeyiiii aşkım geçmeyiiii ellerine unibaby kolonya sıkıp ıslak mendille denedim bana mısın demedi 😆
nnoktaa Dogacelik evet evet dün küvetini su doldurdum cıbıdı cıbıdı yaparken süngeriyle biraz temizledim azaldı. Dediğiniz gibi bi kaç güne geçer. Teşekkürler 😘😘
Drn123 nnoktaa zamanla ahah atak tırnağımda hala bar ılık suda bekletin küvete sokun sonra citileyin çocuğu 😀