elamommy sebebini vs söylemedi mi? Veya ne yapmanız gerektiğini? Kusması çok normal. Bebekler kusar ki. Bunun için hiç dr gitmemistik. 6,5 ayligiz hala kusuyoruzz :)) kızarıklık hakkında detay da vermemissiniz kızarıklığı içerdeyse tahriş olmuştur belki. Dışarıdaysa her kusmasında orayi silinn temizleyin kurumasin süt/mama orada 🫶🏻