Kızlar şimdi size bişey anlatmak istiyorum 20 gün önceye kadar sabah kahvaltısında çarpıntım başladı ve panik atak geçirdim zar zor kendime geldim sonra midem bulandı artık yemek yiyemez oldum korktuğum için sanki yemek yesem bsiey olacak gibi midem hala ayni ama gene zorluyorum kızlar şunu söylemek istiyorum ben çok stres yapan bir.insanim yani hastalık hastası gibi korkuyorum hemen bu aralar da kalhime bicsk sanki saplanıyor koluma kadsr ama kardiyoloji ye gittim egk falan çekti kalbime De baktı hiç bsiey çıkmadı çok şükür ama arada böyle sanki bıçak saplanıyor aranizfa bu durumu yaşayan varmı yani çok mu stres yapıyorum acaba ondan mı geçmiyor. 😓