beggy Bebek ağlamalarınız ne zaman azaldı, 5.5 aylık olduk hala artarak devam eden sürekli kucak modundayız. Emeklemeye başlayınca ? Bu ek gıdaya geçince ? Gözlemleriniz nedir
organikirmik beggy yani şu an ağlama dışında bi aracı yok. Karnı aç olsa karnım aç diyemeyecek size. Ne bileyim kemikleri bile büyüyor o ağrı yapıyor mı yapmıyor mu bilmiyoruz belki yapıyordur e ağrım var da diyemiyor. Tek yolu ağlamak. O yüzden kendini anlatabildiği dönem diyorum yüzde yüz bitecek diyemesem de 😅
ayisit beggy 15 aylık, sürekli meme istiyor kucak istiyor gece uyumuyor hala yabancı birini görünce ağlıyor bana yapışıyor.
ecekrk beggy 6. Ay gibi kızımda bir mızmızlanma dönemi olmuştu her şeye ağlıyordu ıh ıh yapıyor hep bir memnuniyetsizdi şimdi o baya azaldı 8 aylık oldu gibi ağlaması azaldı ama şimdide diş vuruyor şişti gözüküyor filan ağlamıyor ama yani huzursuz yani kemikleri ağrır dişi acır vs vs ağlamaktan başka birşey bilmiyorlar ki bende çok üzülüyorum uyuyamıyor dişi için ilaç verince hop uyuyor mesela yani ağlama ne zaman biter bilmiyorum da onlar içinde çok zor bence