8162648 6 aylık, benimki kış bebeği olduğu için ilk zamanlar araba ile çıkaramadım doktorum da pek önermemişti salgın olduğu için. Puseti ile doktora gittik geldik, kırkı çıkınca da arabasına koydum. 2 ay öncesine kadar pusetini kullanıyordum şimdi normal arabasını kullanıyorum