[silindi] 5-6 aylıkken çocuk cerrahı; var ama kesmeye gerek yok, dedi. Zar zor emzirdim. Emmedi bile. Bazı harfleri çıkaramıyor. Normalde çarşamba ameliyat olacaktı. Doktor’un semineri çıkmış 30 Haziran’da olacak. Sersemletip kesecek. 27 aylık bu arada oğlum.
Ayaztos [silindi] daha kucukken doktorlar yonlendirip kesilseydi daha kolay olurdu bizler icin de.. Saglik olsun ve gecmis olsun kolay gecer insallah🙏🏻