Ila_yda ayyy bende dogdugundan beri tutturabilmek için şekerli su yapıodum her attıgında batırıp geri verıorum sekerlı suyla yasıodım resmen 3 ay ama emıodu seker gıdınve hemen atıodu 2 dk bır geri batırıodum aklıma hıc baska emzık denemk gelmedı tutmaz dıe , sonra bibs aldım oda ucu kocaman bu sefer memeyı bırakmaya basladı gbı oluodu ona bagladım onuda kendım vermedım tutuodu daha iyiydi , 1 aydırda avent ultra air aldım direk tuttu keske bastan verseymısım genelı tutuomus bebeklerın bu emzıgı bence hemen al dene bişi kaybetmezsin cok büyük kurtarıcı emzikk 😂