maygirl Benim bebeğimende 3 gün ateşi çok yüksekti, devlet Hastanesi’ne götürmüştüm, dr muayene ettiğinde boğazının ve kulağının kızardığını ancak antibiyotik gerekmediğini 3 gün gözlemleyin kontrolde tekrar bakalım dedi sağolsun, izni çıkmıştı, başka Dr baktı, çok kötü değil boğazı kulağı dedi, CRP 12 çıkmıştı, viral enfeksiyon dedi, eşim tam anlatamadı, Dr antibiyotik yazıyordu az kalsın,bende kapıda bekliyordum ateşinin 3.günden sonra yükselmediğini söyleyince öyle vazgeçti antibiyotikten, anlık yani bazen yazıyorlar, bazısı çok kritik durumda yazıyor, iyilere denk getirsin Rabbim.