aysgll1 Oğlum bugün tam 6 aylık oldu. Buharda havuç haşlayıp çatalla ezdim. Yaklaşık bir tatlı kaşığı yedi çok sevdi ☺️ yarın da havuçla devam edeceğiz. Daha sonra patates, kabak, bezelye, yoğurt tattırıcam. Başka neler önerirsiniz sizler tadımlara nasıl başladınız ?
organikirmik aysgll1 havuç ben ve birkaç arkadaşımda (bebelerimizde yani jskf) gaz/kabızlık yaptı, aklınızda olsun 🥰 yoğurtla başladım kabak, kabak + patates, kabak + patates + havuç devam ettim. Sonra meyvelere, oradan da peynir, yumurtaya geçtim.
ruveyda_34 aysgll1 merhabaa her verdıgınız besıne az bısey zeytınyagı katarsanız kabızlık yaşamazsınız 🥰 ben tadımları bır gun bır gun devam ettırdım hergun farklı bısey tatdırdım bıraz bıraz erken basladık doktorumuzun onayıyla suan 5 ay 24 gunluguz herseyı tatdık😃corbaya başlıcaz