Busraaamm
Şimdi 66 68 ay arası 1 sınıfa kayıt zorunlu değil ama veli isterse çocuğun da bütün gelişimi uygunsa okula verilebilir.
69 71 arasında zorunluluk başlıyor ama veliler okula dilekçe verip erteleyebilir.
72 ay ve üzeri de okula gitmesi zorunlu veli dilekçe ilerde ertleyemez, ertelenecekse doktor raporu çıkarilmasi gerekiyor, bu arada ancak çocuğun gelişimi yetersizse veriliyor.
Daha büyük ayda ise hiç erteleme yapılmadan direkt okula gitmesi gerekiyor galiba 80 ay üstü olması gerek.