tkkece 6 gün önce doğum yaptım şu an göğüs uçlarım baya yara oldu tişört değince bile aşırı acıyor ve kanıyor, sezaryen olmuştum daha sütüm de tam gelmedi şu an mama veriyorum. Ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı?
ozdenizzz tkkece bende aynı şeyi yaşadım bana her iki hastane de garmastan pomat verdi çok iyi geldi bana fakat dikkat etmen gereken krem antibiyotikli emzirmeden önce silmen gerekiyor onun dışında başka hiç bir sıkıntısı yok benim birde ikiz emzirmeden önce sildim emzirdim. Sen istersen yine bi doktoruna sor.
gezentiannee tkkece Lansinoh krem sürüp kalkan takın 2 günde geçer. Kalkanın delikli başlığı hava almasını sağlıyor hem de meme ucu çamaşırla temas etmeyince iyileşiyor
glbhrikra Lansinoh Krem sürün üzerine normal silikon göğüs ucu takın. Gümüş kalkanlar kadar maliyetli değil ancak yeterli bundan emin olabilirsiniz. Birde bunlara gerek kalmayacak şekilde tek yapmanız gereken de doğru bir şekilde emzirme kahverengi olan yerin bebeğin ağzına girmesini sağlayan bu şekilde göğüs ucu yara olmaz