Hanımlar kiwi 4320 halı yıkama makinesi aldım henüz kargoda ama kullanmadım. Bi üst modeli (4325) ile bunun arasında kararsızım. Tayinciyiz küçük olsun fazla yer kaplamasın falan dedim ama bugün büyüğünü kullanan (4325) bi akrabamla konuştum kafam karıştı. İyisiyle kötüsüyle çok fazla yorum var. Benim aldığımın hem kendisi hem başlığı küçük kullanmak zor olursa diye emin olamıyorum. Kullanan varsa olumsuz yönlerini tavsiyelerini alabilir miyim