Annemkuzum12 yüzünde çok döküntü olmuştu, mukuslu kakası vardı hep ve gazı hiç bitmiyordu kendisi çıkarabiliyordu fakat sürekli gazı vardı. Bir de bağırsaklarından gurultular geliyordu. Doktorum diyet yapmamı önerdi 2 hafta diyet yaptım süt ve süt ürünleri tüketmedim. 2 hafta sonunda kakası düzeldi yüzü düzeldi gazı da normale döndü. Doktorumuz bunun sonucunda teşhisi koydu. Yanlış hatırlamıyorsam 4. Ay gibi