humakus_1 lohusayken benimde bozulmuştu psikolojim mama veriyordum çok emmiyordu sağsamda sütüm çok azdı. Her kafada bi ses çıkıyordu yok emmesi lazım annesi sütü alırsa zeki olur (sanki mama yiyince salak olcakmış gibi üslupla) bi an önce büyüsünde ek gıdaya falan başlasın diye dua ediyordum artık. Şimdi 5aylık tamamen mama yiyo. Bi süre sonra cevap vermeyi öğreniyorsun şuan kendime kızıyom o zamanlar niye sert tepki vermemişim diye sadece 2 ay falan sanırım anne sütü destekledim belkide kafama takmasam azda olsa daha olurdu sütüm. Kesinlikle kafana takma ver cevabını geç sadece anne sütü alan bi tadığımın bebeği sürekli hasta oluyo ateşleniyor mesela maşallah diyim daha ne ateş gördük ne hastalık yani onlarada bakmıyor o. Sen bebeğinin tadını çıkar bidaha bu anlar geri gelmicek 🥰