nnoktaa saremomm_ stresten uzak olun bol su için sık sık emzirin. Özellikle stres varsa bestlak damlanın fabrikası bile çare olmaz. 🥰
2_oglanannesi saremomm_ dereotu tüketin gazlı bi bebekse bestlak önermiyorlar. Bol su için. Ama işe yarıyor mu ever yarıyor bestlak. Birde ben tereyağını eritip içine pekmez katıp onu yerdim oda iyi süt yapıyo. Kayısı hoşafıda
janemaryam Kimisinde çok yarıyor, bende hiç ama hiç hiçç işe yaramadı. Ebebekteki ali ünyazıcı çayı bana daha iyi geldi. Deneyerek bulacaksınız :(