Ben de Philips Avant’in biberonu var başlığı iki numara ben onu kullanmadımm mama biberonu olarak almıştımöylece duruyordu şimdi suluk olarak kullanmak istiyorum ama onun başlığını muhakkak değiştirmeli mi yoksa iğne vs onunla büyütebilir miyim başlığa 500 TL vermek istemiyorum