ozubu ben yaklaşık bira ya falan uzun kollu giyrdirmiştim üşür diye sonra kısa kolluya geçiş yapmıştım
Geçen sene 6 haziran da doğum yapmıştım. Zaten bir süre sonra bebeğin sıcakladığını anlıyorsunuz. İsilik falan olursa terliyorsa kısa kolluya geçiş yapabilirsiniz de. Bebeği takip edin