Selam kızlar lokman hekim hastanesinde doğum yaptığım için oranın çocuk doktoruna gidiyoruz ama çok memnun kalmadım ilgisiz geldi bana sizin memnun kaldığınız bir doktor var mı? Bir de çocuk cerrahisi yok lokman hekimde. Bebişimde inmemiş testis sorunu var üroloji bakıyor çocuk certahisi olmadığı için. Çocuk cerrahisi olan bir hastane olursa daha iyi olur.