Merhaba kızlar istikbalden koltuk takımı aldık, berjerler bu şekilde geldi bana göre kumaş hatası var eşimde sorun değil bence diyor ortak noktada buluşamadık bir türlü. Şubede kapalı bayram dolayısıyla ulaşamıyorum.
Sizce normal mi böyle olması kumaşın?

