ecesarey diyet yaptım ama neye alerjisi olduğunu bulamadım kandan bakılan alerji testinde de çıkmadı bebek olduğu için. Doktor kendin bulacaksın tek tek her şeyi keserek dedi ama başarılı olamadım maalesef tam geçti gibi oluyordu yine tekrarlıyordu. Krem de o anlık geçiriyor biraz zaman sonra tekrarlıyor egzama çok gıcık bir şey, 1,5-2 yaşından sonra kendiliğinden geçti bağışıklıkları güçlendiği için alerji durumları ortadan kalkıyor