MKmoms24 Yeni eve taşınacağım mutfağı küçük masa sandalyeyi balkona koymak istiyorum ısıtıcı ile kışın balkonu ısıtabilir miyim ?
ciray MKmoms24 nerede olduğunuza da bağlıdır ama bence çok mümkün değil. Kışın çok soğuk oluyor. Tüm camlar kapalı dışarı ile hemen hemen aynıydı ya
Nursemablk MKmoms24 bizim balkonda kapalı balkon ve yaz kış nerdeyse oturuyoruz tabiki kışın ısıtıcı sayesinde 😂 balkona çıkmadan önce açıyoruz içerisi ısınıyor küçük bi yer olduğu için zaten her türlü kolay ısınıyor sonra otur mis gibi 😂
MssKrks MKmoms24 Biz küçük bir klima taktırdık, bütün kış balkonda oturduk, imkanınız varsa öyle yapabilirsiniz. Isıtıcı ile ısınmayabilir.