hamcokelek33 Arkadaşlar bebeğim 38 günlük kaş bölgesinde böyle şeyler çıktı, egzema mı ne bu bilen var mı
honeybabyy hamcokelek33 benim bebeğimde de böyle bişey çıkmıştı 1,5 aylıkken Doktor Mustelanin nemlendirici kremini kullan demişti kullandım geçti
asellinaninannesiii hamcokelek33 Benim.bebegimde de çıkmıştı, sonradan kabuk gibi oluyor deri gibi , banyodan sonra bir pamukla hafif hafif siliyordum guzelce de nemlendiriyordum biodermanin kremiyle 💖🌸
TwinsAndBeren hamcokelek33 benim bebeğimde de var 3 aylık oldu hala göz kapaklarında devam ediyor kaş bölgesine zeytinyağ sürüp yumuşayınca elimle hafif hafif kazımıştım bir daha olmadı ☺️
hamcokelek33 honeybabyy sizinki de sarı sarı mıydı hafif iltihaplı gibi geliyor gözüme döküntü halinde
honeybabyy hamcokelek33 evet sarı sarı Göz kapaklarına kadar vardı Alnından başlayıp , Dediğim gibi bize öyle krem önerdi Bu aylarda normal dedi , Ama içiniz rahat etsin istiyorsaniz bı doktora göstermenizde fayda var
ciomomss aynı ayda bizim de olmuştu konak başlangıcıymış doktor bi merhem verdi ama onun yerine ben hakiki zeytinyağıyla günde iki kere ovuyordum olan yerlerini 1 hafta uyguladıktan sonra geçmişti tamamen