Kızlar çok rahat bir insanda değilim çok pimpirik olduğumu da düşünmüyorum kızım 12 ay 10 günlük oldu mamayı hiç kabul etmedi anne sütü + ek gıda şeklinde ilerliyoruz fakat ek gıda da pek yiyen bir çocuk değil malesef konum bu değilde yürümüyor koltuk kenarından tutup dizlerinin üzerine oturuyor fakat ayağının üzerine basıp duracak gibi değil normal mi doktora götürmeli miyim 🤦🏻♀️