saremomm_ 6.30 da uyandı hala uyumadı herşeyi deniyorum yok kucağımda uyuyor beşiğe bıraktığım an uyanıyor ağlamaya başlıyor,sinirden ağlıyorum 2 gündür çok çaresiz yetersiz hissediyorum kendimi 😔😔😔
bsrnrern saremomm_ 4.ay atağını yaşıyorsunuz bizim uykularımız 4. Ayda çok kötü bozuldu Allah yardımcınız olsun
elisatay saremomm_ bizde suan 4.ay atağını yasiyoruz çok berbat birsey Allah sabır versin bütün annelere
tulayks saremomm_ 4 ay atağı yaşıyorsunuz meme reddi yda biberon reddi de olabilir hiç sinirlenmeyin geçici bir süreç ama zorluyoruz biraz
myprincess1 saremomm_ 4. Ay atağı şuan uyku gerilemesi yaşıyorsunuz Benim kızımda 4. Ay 17 günlük 3,5 ayından beri aynıyız
elisatay saremomm_ evin içinde bebek araba ile uyutuyoruz eşimle valahi perişan haldeyiz akşamları mama ve sut de az içiyor meme reddi zaten vardi
myprincess1 saremomm_ duş, masaj, ninni, loş ortam, hamak, ana kucağı, kucak Araba ile gezdirme hepsi daha sayamadığım bir çok şey😂