Merhaba sevgili anneler bebeğim 7 aylık ek gıdaya 6.ayda tadımla güzel bir şekilde başladık ama araya hastalık girdi ilaç içmedi zorla kaşıkla vermek zorunda kaldım şimdi ağzını açmıyor dilinin ucuyla tadıyor beğenmeyince hiç açmıyor tarif aramaktan bıktım İrmikli kuru üzümlü Elmalı muhallebi yaptım yemiyo ama bizim yemeklere ağzını açıyor bende ona yaptıklarımı yesin istiyorum söyle bebeklerinizin seve seve bayıla bayıla yediği tarifler var mı lütfen bir el atın cıldırcam yemedi gibi bide vermeye çalışınca ağlıyo kızıyo 7 aylık daha ama kızıyor bir görün 😂😓 bende zorlamak istemiyorum daha kötü olursa diye bana bi yardım akıl verin