cikolataliekmek PeekaBoo_ hamezinc ve trivazol vermişti bize, bakalım yarın ne diyecek tekrar gideceğiz gitmeyecek olsak kremleri alıp onları denerdim 😔
cikolataliekmek MayaliHamur açıkçası yeni bir şey denemedi, geçen hafta önce kabız oldu lavman yapıldı sonra yine böyle pişik olmus geçmişti 3 gün önce yine başladı anlamadim
MayaliHamur cikolataliekmek acaba lavman yada kakasımı yaptıki.. kıyamam ya inşallah çok çabuk iyileşir ve bir daha olmaz ama arkadaşların dediği gibi doktora götürün ayını cildine uygun tedavi uygular krem verir
cikolataliekmek Aintyourmama Yeni birsey denemedik aslinda ama hava sıcak diye mi biseyler böyle yaptı ne oldu bilmiyorum
ecekrk cikolataliekmek altını kapatmayın oyun matı varsa yıkanan yatırın oraya ama muslin vs bir örtü serin mutlaka yoksa yapışır daha çok rahatsız eder öyle dursun bol bol birde elinizde sos stickler varsa onlar anlık yatıştırıyor acısını hafifletiyor birde zeytin sütü sürebilirsiniz çok iyi geliyor kızıma kullanıyorum devamlı
cikolataliekmek ecekrk stick elimde var hiç aklıma gelmemişti deneyeyim çok sagolun, zeytin sütünü nereden bulabilirim peki
bussenz cikolataliekmek sleepy yaptı pişiği bize de sadece Prima premium care iyi geliyor molfix de pişik oldu en iyisinden başlayın geçince pişiği diğer saha uygun markaları deneyin bence yoksa düzeltmek daha zor oluyor
cikolataliekmek bussenz 14 aydır kullaniyorduk aslında ne oldu inanın anlamadım, eğer molfixle devam ederse prima alalım ywterki geçsin biran önce
ecekrk cikolataliekmek trendyoldan kariafarmdan aldım ben nemlendirici pişik kremi kullanmıyorum hepsini denedim daha önce gerçekten harika işe yarıyor her duştan sonra kıçı kızarınca vs sürüyorum hemen işe yarıyor kızımın cildi kuru ve biraz boğumlu benden tam puan aldı yani
beniyiyimanne cikolataliekmek likit şeklinde olduğu için kızarıklık gördükçe kullandım bir sorun yaşamadım.
alpiss_ @“cikolataliekmek” benim oğlum da yediklerinden dolayı çok sık pişik olur. Mantara çevirdiğinde yani kanlı olduğunda ben de gece travazol ve hametan kullanıyorum gündüzleri de her altını açmam da sudokrem kullanıyorum çok geçmiş olsun 💐
Mryasmin cikolataliekmek ben locoderm ve anestol pomadi karıştırıp veriyorum altı açık olsun birde hamazink krem kullaniyrm dönüşümlü aynı Sefa bitki özlü krem var pisliği azalınca onla devam ediyorum bizde faydası oluyor ama benim oğlum 29 aylık
cikolataliekmek Mryasmin inşallah bize de faydası olur şimdilik hamezinx kullanıyoruz ama çok faydalı olmadı, aynı sefa özlü kremi de inceleyeyim çok sagolun