merveturkyilmaz98 Kızlar merhaba oğlum 33 aylık ve hala emiyor artık hem ben zorlanıyorum hem de göğüslerim çok acıyor emzirirken sabır taşı ile bıraktırmak istiyorum ama nasıl çözündürcem bilen varsa yardımcı olabilir mi ? 🤲🌸
tgcayz merveturkyilmaz98 çok kolay. Sabır tasını sur hıc bır sey deme zaten dili dokundugu anda acı oldgnu anlaynca ıyyyy yapar. Sende büyüdün artık o yüzden sütler bitti acı oldu dıye konus her ıstedıgınde o gormeden sur. Biz hiç zorlanmamıştık sabır tasıyla
Feyzosumunannesi merveturkyilmaz98 Tam 31 aylıkken konuşarak bıraktırdım. İlaç içiyorum sütüm den sana geçer dilin yara olur doktor emmemen gerektiğini söyledi filan dedim 2 gün gündüz. Sadece gece verdim,3.gun gece uyandığında ilaç içtim su versem olur mu dedim. Tamam anne sonra mammiş veririsin dedi o gün den sonra hiç emmedi😚☺️
merveturkyilmaz98 tgcayz sabır taşı sürülebilecek bir kıvam da değil ama normal taş yani bunu önce biraz suyla falan çok az kıvamlı hale getirmem gerekmiyor mu
merveturkyilmaz98 Feyzosumunannesi bende böyle söylüyorum ama malesef en fazla 20 dakika falan vuruyor sonra emzirmeyince hemen kafasını vuruyor yerlere ne yazık ki vurma huyu var oğlumun 😥