Zynpb AlparslanFetih63 bizde bugün 1 ay aşısı olduk tam tersi o kadar huzursuz ki uyuyamıyor :( sizin bebeğiniz de huzursuzluk ağlama var mı
AlparslanFetih63 Zynpb hayir sabah 9da vurundu aksam 7de uyku egilimi başladı esim normal diyor ama ben tedirginlestim. Emerken uykuya daliyor yarim saat bile ememiyor.