Kızlar bebeğim 3,5 aylık 2 veya 3 saatte bir 60 yada 90 ml mama içer normalde Anne sütü yok çünkü , Birde bazen 90 ml içmesi gerekirken 30 içer bırakır yarım 1 saat sonra bir daha 30 ml içer , Benim boş boğaz k.p diyor ki Ha bire çocuğa mama dayiyorsun Öküz gibi olacak, Dün de akrabaları geldi onların yanında dediki çocuk öküz gibi mama içiyor karısı da Aynı şekilde millete anlatıyor gelen misafirlere , şuan bebeğim 6 saattir mama içmiyor Srfsz kpk ya çocuk zaten içmesi gereken asıl miktarı icmiyordu şimdi onuda içmedi doktora mi gitsem 6 saattir çocuk mama icmiyo 😔