Kızım 3ay 10 günlük. İlk Zamanlar göğüslerim kafam kadardı hatta sağardım buzlğq biriktirirdim. Ama yaklaşık bir aydır sönmüş balona doğru gidiyor. Kızım emmek istediğinde hemen ağzına gelsin istiyo sütü, sütte yaklaşık bi 30 saniye emmesi lazım ki öyle iniyor. Maalesef bizimki sabırsız hemen inmeyince bir daha ağzına sürmüyor memeyi. Çok zorda kalınca sağıp biberonla veriyoruz. Ya da uyku arasında hemen vermeye çalışıyorum. Sütüm azaldı ya gelmicekmi anlamadım. Süt arttıcıda içiyorum. Emmedikçe moralimde bozuluyor. Sizlerde yaşadınızmı bu durumu, nasıl bir yöntem buldunuz?