metemom_ çok aç oldugundan ek gıda istemiyorlar sadece emerek doyacaklar gibi hissediyorlar. Benim kide 8 aylık çok açsa asla ek gıda yemiyor emmecek başka yolu yok uoksa evi yıkıyor. Ama emdikten 2-2,5 saat sonra ek gıda verirsem sıkıntı yok. Sizde öyle deneyin çok aç olunca doymayacam hissi oluyor çünkü bu zamana kadar bir tek emerek besleniyordu bi onu biliyor.