Öncelikle merhaba. Kızım prematüre doğdu. Şuan 12 aylık ama aşırı derecede zor bir kız artık hergün ağlıyorum psikolojik destek almayı düşünüyorum. Uykusu geliyor uyumuyor. Kaşık ağzına değmiyor. Sürekli ağlıyor o kadar memnuyetsiz bir bebek ki anlatamam size. Artık çok yoruldum. Sürekli ağlamaya başladım. Hergün kahvaltılar yemekler yok yani asla yemiyor. Mesela uyksusu geliyor sallıyorum kendini kasıyor ağlıyor uyumak istemiyor ama deli gibi uykusu var. Akşama kadar uyutmakla yedirmekle günüm geçiyor çok yoruldum. Ne yapacam bebeği böyle olan var mı düzelir mi. Bide İzmir’de oturuyorum bildiğiniz güzel bir çocuk doktoru var mı bayraklıda şehir hastanesinde 😔