3kedili2bebekli 10 ay 15 günlük. şükrediyorum varlığına, çok istedim oldu bebeğim her anne gibi ben de çok seviyorum emek veriyorum. ama ayın 5 günü iyiyse uykusu iştahı 25 günü berbat . gündüz uykularını memede yapıyordu baktım artık dalamıyor bile memeden ayırdım ayıkken sallamaya başladım ayağımda 10 dk mızırdandı uyudu 4-5 gün iyiydi bugün canıma okudu. yastığa koyunca nasıl ağlıuor görmeniz lazm ya duyan işkence ettim sanacak. pilim bitti. kafaya takmadan yapamıyorum ki. aç kalırsa geve daha çok kalkacak diye korkuyorum. mama vereyim diyorum sütüm çok yok. keçi sütlü mama bile gaz yapıyor. ne yapıcam nasıl sabredicem bi an önce kolaylık istiyorum büyüsün istiyorum.