Bebeğim alerjik bebekti 4. Ayda 10-11 ayda geçmişti her şeyi yiyorduk dune kadar suan 14 aylık mukuslu kanlı ishal var ve 3. Gunu tekrar alerji mi olmuştur doktor tahlillrnde amip dedi ama ishal hala gecmiyor korkuyorum iyi deglm bilgisi olan yardmci olablr mi lutfn 🥹🥹