Arkadaşlar sizce yürüteç kullanılmalı mı kullanılmamalı mı ? Bebekler çok hareketli ve tek başına bir şeyler yapmak istiyorlar bizim ki beş buçuk aylık olacak yerde durmuyor oturmak istemiyor kasıyor kendini kalkmak için kucakta da kolumuzu elimizi ittiriyor böyle olunca iş yapamıyorum ayakta durmak istiyor alsam mı almasam mı kararsız kaldım