maygirl yok estağfurullah ne demek yani oğlum yemek yerine su içicek kadar içiyordu geceleri sürekli su diye kalkıyordu gece beslenmesini kestik ona yormuştum birde ailede şeker hastaları olunca ben doktora gidip yaptırmak istedim şu an sınırda diyet yapıyoruz olabildiğince hatta çocuk endokrin doktoru olacağını sanmıyorum bu yaştaki bebekler komaya girip geliyor öyle tanı alıyor dedi araştırdım konuştum aileler farkedemiyor şeker hastalığını en son koma ile öğrenen çok o yüzden uyarmak istedim bende postun sahibini gözden kaçıyor anlaşılmıyor şükür referans aralığında ama bi tık yüksek çıktı şimdi su tüketimi azaldı yemeğe yöneldi onun sebebide iştah şurubuna bağladım