Hanımlar merhaba bebeklerim 19 aylık olmak uzereler 1 yaşından beri tuvalet iletişimi ile ilerleyip son 2 aydır bez bırakma belirtileri görüyorum biraz daha aktif konuşmalarını bekliyorum ama çevremden aldığım yorumlar sonucu bir denemem gerektiği konusunda istek doğdu içime ama bir sorunum var havalar ısındı isinali gece 1-2 bazen 2-3 kere su içmeye kalkıyorlar bu durumda ne yapmam gerek doktor gece su vermemem gerektiğini söylemişti ama havalar sıcak kıyamıyorum acaba gece su vermeyi bırakmali miyim yoksa her su verdikten ne kadar süre sonra tuvalete götürmeliyim yada su icmelerini kisitlamali miyim tecrübeli anneler yardım rica edeceğim