Günaydınn kızlar bayramınız nasıl geçti bugün dönüşler yapılıyor mu. Bizim genel olarak güzeldi ilk gün çok yorulduk tabi,akraba ziyareti yaptık birr sürü harçlık topladık🤑 uyku saatlerinde eve geldik,bugün de pikniğe gideceğiz 🙃sizin nasıl geçti bebişlerle 🥰