fatmasef inşallah ya rabbim herkese yardım etsin. Ecelimiz gelince hepimiz ölecez kaçışımız yok ama insan kendini değil evladını düşünüyor. 14 günlük bebeğim var bakınca allahım sen koru diyorum . İstanbulda yaşadığım halde korkuyorum bizlere kadar ulaşır diye.