Herkese iyi bayramlar kızlar dün dışarıda gezdik bir süre şehir dışındaydık bir yerde oturduk çok da güneşe çıkmadık ama araca giderken yürüme mesafemiz oldu kızımın yanakları kızardı ve hafif kolu buna ne iyi gelir beyaz tenli hassas olduğu için hemen böyle oldu çok hafif ama nasıl geçiririim güneş kremi süremiyorum çünkü 5 aylık 6 ay sonrası kullanılıyormuş