Merhaba arkadaşlar 6 aylık bi oğlum var son birkaç gündür etrafındaki herkesle gülüp oynuyor mutlu oluyor ama beni görünce duruyor gülmüyor bile bayram dolayısı ile anneme kayınvalideme geldim kardeşlerimle annemle kayinbabamlarla falan gayet güzel katıla katıla gülüyor ben oynamak isteyince duruyor öyle şaşırdım neden böyle bu durumu yaşayan var mı