Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu dün kanamam geldi emzirme süresince adet görmeyenler varmış ya normal mi sizce adet olmam erken mi şimdi uyandım başım acayip dönüyor ve midem bulanıyor hem emzirme hem de regl olmak mı yaptı acaba kan kaybediyoruz ya sonuçta eşimi uyandırdım o da başım dönüyor dedi acaba yediğimiz mi dokundu ki anlayamadım