Merhaba arkadaşlar bir konuda kendimi kötü hissediyorum meyve ve sebzelerdeki pestisit meselerini hepimiz biliyoruz sonuçlarının da ne olacağını okuyunca çocuğuma ek gıda olarak sebze, meyve veremiyorum. Yaklaşık 1 aydır ek gıdaya başladık ilk zamanlar havuç, patates, kabak, elma vs sebze ve meyveyle aramız iyiydi ama son 2 haftadır yumurta, irmik, peynir, avakado tarzı şeyler haricinde hiçbir şey veremiyorum. Korku oluştu içimde veremiyorum yani çocuğum her gün yoğurt yiyor diyebilirim. Ne yapmamı önerirsiniz. Bu durumdan çok şikayetçiyim.