Kızlar 1 aydır kullanıyorum.2.oğlum 9.5 aylik.ikea antilop mama sandalyesine uyumlu olanı kullanıyorum.Plastik gibi katı sıvı hersey dökülüyor oyuncaklarını atıyor çok kolay siliniyor çok işime yaradı bilginiz olsun.Kargoda ürünüm kaybolmuş gecikme oldu diye hediye aktivite tepsiside yollamışlar daha kurmadım onu ama o da hamur kinetik kum için falan müthiş bilginiz olsun instagramda sayfası var 🌸