Sapsikanne geçmiş olsun canım ben bebeğimi hep okutuyorum elhamdulillah faydasını da görüyorum.Bebegimi okuyan hafız abla bana şey demişti bebeğinle beraber çıkacağında önce bebeğini güzelce oku öyle dışarı çıkart ya da aileden birisi bile gelse onların yanına çıkarken dahi oku demişti.En son herkes gittiğinde veya dıdardan eve döndügünde tekrar bebeğini oku demişti .Ben de şimdi sürekli onu yapıyorum kapı eşiklerinden geçerken hep besmele ile geç demişti.Anne ve babanın okuması en etkili ama çevreden de yardım al sizde okuyun çevrenizden yakınlarınızda okusun devamlı.Birde bebeğe inşirah süresi dinletin bol bol.
(Ayetel kursi,felak,nas,ihlas,Kalem suresinin 51-52 ayetleri,mümin suresi 1-3 ayetleri,MaşaAllahu la kuvvete illa billah )şekilsinde okuyoruz biz.Rabbim şifa versin nazarlardan evlatlarımızı korusun inşAllah.