Bugün eşimin amcasına bayramlaşmaya gittik amca birden biz bi akrabaya gittik çocukları ishal kusma hastaymış doktor karantinaya alın kendinizi demiş dedi . Kendinize dikkat edin dedi. Ben 9 ay önce oğlumu kusma ishal salgınında 7 aylık doğurdum. Kızımla perişan olmuştuk. Öle diğince benim birden başım dönmeye başladım midem kalktı tansiyonum çıktı mı indimi bilmiyorum. Bir kasıldım bir kasıldım. Orada çaktırmadım ama neyse eve geldik. Hala geçmiyor. Gevşeyemiyorum elim titriyor midem berabat . Hemen herşeyden etkilenmeye başladım 😔 rabbim hepimizin evlatlarını korusun