Kızlar bebeğim 18 aylık aşırı seçici hatta ek gıdaya başladığımızdan beri hep aynı şeyleri yer ve maalesef ezerek vermemi ister yoksa yutmaz. Farklı olan herşeye kapalı. Çiğnemeyi sevmez çiğner tükürür. Ama dışarda gezerken veya bazen de evde nadirdir bu durum, benim bile ısıramadığım simiti çiğner yer yutar bazen patates kızartmasını da o şekilde neyse kızlar ben anlamıyorum artık çok yoruldum üzülmekten yoruldum tükendim 🥹🥹 ne yapmam lazım bilmiyorum çok telaşlanıyorum🥹